stygg stubbe
2011-07-08 / 14:25:33 / Allmänt

Klarte å rygge klipperen over en stubbe idag. Tror ikke den lever et like godt liv lengre.. Hvis jeg starter selve aggregate sier det DUNK DUNK DUNK dunk dunk før den virker å være helt i orden igjen. Men det tror jeg ikke den er...

 

Men uansett. Ikke for å skryte men i går sprang jeg et intervall for mye. Nå skal det sies at det ikke var pga min treningsvilje men mere på grunn av at min dårlige hukommelse. Likevel er jeg storfornøyd med gårdagens innsats. Idag er det beinstyrke og jeg gruer meg. All slags styrke er alltid ganske morsomt uansett hvor tungt det er, men det er morgendagen jeg bekymrer meg for. I morgen er det nemlig intervaller igjen og etter å ha kjørt bein-programmet er jeg 110% sikker på at det sitter i bena i morgen også.

 


Lås-stativet på Elixia. Utrolig nok finner jeg alltid min lås på under 5 sekunder hver gang.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: