Pitbull Gandalf
2011-06-06 / 13:00:42 / Allmänt

Min elskede hamster ligger for øyeblikket å sover. Navnet hans var det ikke jeg som kom opp med, men etter å ha blitt litt mer kjent med hamster'n har jeg bestemt at Pitbull faktisk passer veldig bra. Han biter med en gang man stikker hånda inn i buret. Har googla litt rundt for å finne noe svar på hvordan man skal temme et hamster, men Pitbull ser ut til å være den et kapittel for seg selv.

Uansett er han kjempesøt, så man kan ikke være sur på han bare fordi han tygger litt her og der. Kommer vel et bilde etter hvert, men han sover for øyeblikket og jeg har lest at man ikke skal vekke han når han sover. Heldigvis står det ingenting om å lage masse lyd uten grunn, helt til jeg plutselig oppdager at han er våken. Lille luringen Pitbull altså.

 

Siden dette innlegget handler om en gnager kan jeg jo laste opp et bilde av marsvinene jeg hadde før.


Blomst & Nøtte


1 Kommentarer
Ida:

Fantastiskt namn. Jag längtar tills du tämjt honom så Rocky äntligen får en vallakompis!



SKRIVET DEN: 2011-06-06 KL: 17:52:32



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: