tannkrem
2011-06-30 / 15:20:08 / Allmänt

Når man har en bror som jobber på Coop Obs ønsker man selvfølgelig at han tar med masse godteri hjem hver dag. Det skjer ikke så ofte hos oss. Her får jeg bare tannkrem og laks.

Jeg tror jeg skal jobbe på Nidar når jeg blir stor. Har hørt rykter at de får ta med seg godteri hjem nesten hele tiden og at de har julebord med massevis av godteri på bordet. Om mine sladder-kilder stemmer er ikke så godt å si, men jeg er 100% sikker på at man kan snike til seg noe godt hver dag, uansett om det er lovlig eller ikke.

 

Jeg har oppdaget at rommet mitt er for lite. Det ligger klær overalt og selv om jeg rydder kan man fremdeles ikke se gulvet. Jeg har en kleshylle som allerede er fylt opp med andre klær jeg ikke kan huske å ha brukt. I tillegg til at jeg har for mye klær er det som om rommet mitt er har blitt til familiens lager. Alt som de ikke har plass til noe annet sted havner på mitt rom. Dvs at jeg har blant annet en skrivemaskin på rommet i tillegg til massevis av dopapir. Det er også mange jakker her som ikke tilhører meg.

Det som trøster litt er når mamma ikke kan klage, fordi det er faktisk ikke min skyld.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: