ID forsvunnet
2011-05-29 / 15:26:53 / Allmänt

At eg, som det menneske eg er, ikkje kjem på korleis man skriv nynorsk er en myte. Eg huskar alt eg lærde då eg gjekk på skulen i Noreg. Så godt som. Men eg må framleis innrømme at eg ikkje fekk så bra karakter i faget.

Huff, nynorsk er en dårlig oppfinnelse. Skulle bare teste hvor flink jeg var. Det faktum at det tok meg over 10 minutter å skrive de få setningene (+ at det sikkert finnes mange skrivefeil der) er vel egentlig ikke så bra tegn. Jeg føler at jeg mister norsken min når jeg er så lenge i Sverige. Noen ganger må jeg tenke når noen spørr meg om oversettelser fra svensk til norsk. Det er vel på tide å reise hjem snart.

 

I morgen er det starten på siste skoleuka!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: