lave forventninger
2011-05-11 / 23:41:27 / Allmänt

Jeg tror jeg har ganske lave forventninger til meg selv når det kommer til alt. Selvfølgelig ønsker jeg å gjøre det bra, men likevel er det alltid den samme stemmen i hjernen min som sier "nåja, husk at det er DEG vi snakker om". Det har vel sine up og downsides, men for tiden merker jeg bare de positive sidene.

Vi har nasjonella prov i  morgen, på en måte en god blanding av eksamen og tentamen. Det forekommer bare i avsluttende fag, men karakter-messig er det slik som en tentamen.
Det er altså nastionella prov i Engelska B, speaking and listening. Tror det kommer til å gå helt ok i morgen, ettersom at jeg har ladet opp med nyeste episode av One Tree Hill, Gossip Girl og How I Met Your Mother. Det eneste probleme jeg ikke vet hvordan jeg skal løse er det å høre hva som blir lest opp på Lytte-og-skrive-ned-svaret-delen. Det spilles av på høytalere, men de høytalerene vi har på Nola skurrer mer enn radio-vekkerklokka mi, hvilket er ille. Men det får gå som det går. Det var en gang en som foreslo at "det viktigste er å delta". Vil ikke si meg enig til vanlig, men når det kommer til skole er det helt greit!

 


3 Kommentarer
Ida:

hallå p.s. innebär detta att angry.no är ledig? tror den bloggadressen passar mig lite bättre än dig, hehehe



SKRIVET DEN: 2011-05-12 KL: 15:31:43 URL: http://idasannsell.blogg.se/
Lise:

Hallå, lave forventing? Ka fan:p hahah

Les det der en gang til, skull nesten tru du ikke va norsk! haha, dagens skratt!

Og ps en ting til.. på den gamle bloggen din har du lagt ut navne på den nye, men har skrevet: morset.blogg.no når du har SE i stedet :p

;-)



SKRIVET DEN: 2011-05-12 KL: 18:54:08
Anonym:

Takker lise ;) hell på å fikse no!



SKRIVET DEN: 2011-05-12 KL: 22:36:51



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: