ekstrem oppussing
2011-11-18 / 10:12:16 / Allmänt

ikke helt sikker, men det høres ut som ekstrem oppussing på badet vårt for øyeblikket. Han som bor under oss har vannlekasje i taket hvilket tydeligvis skyldes noe feil på vårt bad, så nå er det noen folk her som har borra opp hele badegulvet for å fikse det som er feil. Jeg håper hvertfall det er det de gjør. Har en annen teori som innebærer noe Ocean's Eleven kind of thing, men jeg prøver å ikke være for paranoid. Not yet..

 

Bortsett fra det så er jeg rockyvakt i helga, dvs han skal overnatte hos meg helt til søndag. Må si han ser ut til å stortrives allerede (selvfølgelig) slik som han hopper rundt og utforsker. Pitbull er også tilbake på rommet mitt!!

 


hoppla!


Til helga møter vi Leksand og Brynäs på hjemmebane. Just so you know.


1 Kommentarer
Mrs. Hook:

Jag tror inte att du får plats i ert nya badkar. Tyvärr, men det var fint :)



SKRIVET DEN: 2011-11-18 KL: 12:55:45



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: