ingrid vs karma
2011-09-21 / 12:02:08 / Allmänt

Först rakk jeg ikke frokost, så rakk jeg ikke bussen. Så gjorde karma opp for seg ved å gi oss utsettelse på forhöret i biologien om selveste Gregor Mendel, the one and only i fölge läreren.
Men det står fremdeles 2-1 så karma bör ha noe bra på lur for meg under dagen. Det var tydligvis ikke i lunchen jeg skulle bli godt gjort da vi fikk ekkel-pölse med ekkel-ost og ekkel-mos. I tillegg er vannet i hele komunen giftig eller noe så vi fikk ekkel-vann også (Maria sa hvertfall det å jeg faller lett for gruppepress). Når jeg tenker meg om står det vel egentlig 6-1 til meg mot karma. Det bör bli en bra kveld med mange poeng på treningsmatchen. Hvis ikke får jeg vel begynne å tro på noe annet enn alt jeg hörer på My Name is Earl.

1 Kommentarer
Ida:

äckelkarma.



SKRIVET DEN: 2011-09-21 KL: 15:46:30



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: