jag hade mycket att säga..
2011-09-15 / 22:14:19 / Allmänt

Jeg legger ikke skjul på mine konsentrasjons-problemer, og det jeg tenker mest på når jeg ikke hører på hva lærer/trener/kompis snakker om er hva jeg skal skrive på bloggen. Trots dette så skjer det veldig sjeldent at jeg faktisk skriver det. Men her er hvertfall noen nyheter fra og med søndag.

 

- Vi vant Ulla's Cup, og DamJ kom på en fortjent andreplass!
(Bilde: Ulla's 2009)



- Wallie (hamsteret som egentlig skulle bli Pitbull's BFF) er død, det skjedde natt til tirsdag.



- Lodur (lägenheten over oss) har gått fra å spiller The Outsiders 10 ganger om dagen til 5, hvilket blir satt STOR pris på.

- Kroppen har fremdeles ikke rukket å hente seg inn etter Ullas + løpetreningen på mandag.

- Det er planlagt Storuman-reise til helgen, hjembyen til barnet på bildet.




1 Kommentarer
appis:

wallie hade så gärna viljat träffa pitbull det har wallie sagt till mig.. men någon gång kommer dom ses i himlen! :)



SKRIVET DEN: 2011-09-16 KL: 21:53:18



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: