som rumpnissarna
2011-09-07 / 23:21:54 / Allmänt

(Alle bildene er tatt i Italia, helt random - bare for at!

Jeg har tenk på at en papegøye hadde vært et perfekt kjæledyr for meg, hvis man ser bort i fra at den ikke har pels. I tillegg til å ikke behøve lufting kan man lære dem å prate! Så da jeg ikke skjønte hva vi holdt på med i fysikken, vandret tankene til hva min papegøye skulle lært seg å si. Man vil jo ikke lære dem standar plystring og "Hallo", heller noe mer kreativt.

Jeg vet ikke om mitt beslut ble så kreativt dog. Det endte med ordet "Varfördådå?" som rumpnissarna/huldretussene sier i Ronja Röverdotter.

 

Etter en etterlengtet kveldsfika i Lodur med Julia fikk Kajjan meg til å tenke på noe annet. Du vet når du kjøper nye klær, men etter en uke har du brukt alt nytt så  du tenker "jeg får ta noe gammelt". Problemet er at man finner ikke noe gammelt som ser fint ut. Man finner kanskje en genser hvilket får deg til å tenke "Brukte jeg virkelig denne genseren HVER dag før?!?". Hvordan kan man slutte å like et klesplagg med en gang man har kjøpt seg nytt. Kanskje funker det slik som hjernen. At man bare kan huske en viss mengde, så når man har nådd grensa er man nødt til å glemme..

 

Men jeg har hvertfall ikke glemt en sak, og det er at Pappa kommer på fredag! Siden jeg  ikke har skole i morgen er det  planlagt leilighetsrydding. Altså hele leiligheten. Man rydder jo alltid før man får besøk, men man sier sjeldent til besøkende at man nettopp har rydda. Man later bare som at man alltid har det så fint... Selv om alle vet at dette ikke er sannheten.

I morgen blir det altså før- og etterbilder.

Nå er det natta, må hvile før den store rydde/vaskedagen.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: