Kaffe kurerer gruff
2012-02-03 / 13:28:36 / Allmänt

Idag er det en kopp kaffe og Åge Aleksandersen som gjelder. I tillegg til å få meg på godt humør gir han meg også litt hjemlengsel, hvilket er fint å ha. Man må savne Trondheim iblant, hvis ikke er det noe galt med verden.

Idag har jeg prøvd å gjøre litt som Mr.Az og bare nyte de små tingene i livet.

Så da satt jeg meg på balkongen med en kopp kaffe og norsk musikk i bakgrunnen, mens nøt sola som var på vei ned allerede da.

 

solnedgangen (ca kl 13:30)

 

Jeg har også smørt meg med litt Dove bodylotion, samtidig som jeg innså hvorfor jeg alltid er så tørr. Har hatt denne flaska siden mars i fjor og den er fremdeles halvfull.

Har bare aldri tenkt noe særlig over det før nå, men jeg har ingen aning om hvem som har dekorert flaska så vakert.

 

 

Det som gjenstår av dagen er en kald tur ned til sentrum for å få skyss til treninga, og etter det blir det en kald tur til coop for å kjøpe inn foring til bussreisa i morgen. Tror jeg må laste ned litt Åge til iPoden så jeg kan holde motivasjonen oppe.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: