gamle bilda e alltid bæst uansett korr dårlig dem e.
2012-02-20 / 16:58:17 / Allmänt

Hockeymessig går det overraskende bra for tiden. Vi klarte å vinne begge kamper på den såkalte tøffeste bortereisa, hvor vi møtte Segeltorp og Linköping. Det betyr også at vi har sikkret oss 2.plassen i serien når det gjenstår 3 kamper før sluttspill.

Med 2.plass går vi direkte til semifinale, hvor vi får møte det laget Brynäs ikke vil møte. Om jeg kommer med i VM-troppen vil jeg ikke få spille noe sluttspill fordi vi reiser før semifinalen, hvilket er litt bittersweet om jeg forstår hva det betyr.

 

Nå vil jeg bare hjem til Trondheim... Fant dette bildet for noen dager siden. hehe

Fant noen flere i en gjemt mappe.

så fant jeg et flott bilde av mamma.

mom, pretending that she does not know im taking a picture.

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: