så et flagg idag, skjønte at noe var på gang.
2012-02-23 / 22:47:50 / Allmänt

Idag har det vært kjempefint vær. Nesten så fint at jeg fikk lyst til å gjøre som Appe sa, nemlig å drite i fystreninga og gå en lang tur i finværet. Likevel ble vi alle igjen inne på Fjällräven Center og kjørte et kjedelig fyspass.

På vei ned til skolen idag ønsket jeg mer enn noe annet at jeg hadde tatt med meg solbriller. Vel framme på skolen var jeg så sliten i panna etter å ha myst mot sola hele veien ned, så jeg ble nødt til å sette meg ned å hvile øynene litt på et av skolens toalett. Så slitsomt var det.
Men jeg liker sola fordet. Sånt vær som var i Övik idag finns ikke i Trondheim. Kaldt, tørt og masse sol.

Kanskje beror sola på at den svenske prinsessa ble født idag.

 

Brynäs på lørdag. Leksand på søndag. PUNCH.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: