gaming
2012-01-22 / 21:51:30 / Allmänt

Jag hade tänkt mig till frk Johansson för att äta den mycket omtalade muffinsen. Men när jag väl kom til trapphus F hade jag helt glömt bort vilken våning hon bodde på, så efter å ha tjuvlyssnat på varje dörr gick jag besviken hem.

Note to self: skaffa Elins nummer.


Väl hemma insåg jag att Pesä kanske var hemma. Det var hon. Därför spenderade jag resten av kvällen tillsammans med henne och Gartner medans vi åt bränt popcorn. Det var mysigt.

 

Nu över till hockey. Vi vann idag som i går, 3-0 och 6-3. Det betyder att vi ligger 2:a på tabellen, bak Brynäs.

Ida Sannsell gjorde årsdebut vilket jag har resonerat måste ha varit hemligheten bak dubbelvinsten. Det och att jag skippade morgonpromenaden i morse. OBS! Säg inte till Micke.


Snön har äntligen ankommit på riktigt, lite för sent men vi älskar den lika mycket fortfarande!

 

stackars bilägare...

 

 


2 Kommentarer
Ida:

du är ju för snäll. och för oärlig ibland. men jag tycker om dig superdupermycket ändå.



SKRIVET DEN: 2012-01-22 KL: 23:44:57 URL: http://idasofis.wordpress.com
Ida (P):

Allt vi rör blir bränt. We must be hot!



SKRIVET DEN: 2012-01-28 KL: 21:49:58



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: