jeg vil ha en liten hund, voff voff
2012-01-20 / 01:54:21 / Allmänt

Torsdag har vært en glad dag. Karma ville meg vondt først ved å gi bort plassen min til Darre under esteternes visning av Dömd. Så istedet for å få se et teaterstykke omtalt som Jättebra av ingen andre enn teaterexperten Ali, fikk jeg gleden av å finne et par passende jeans til 200kr. Ikke hver dag.

 

Men det var flere ting jeg gledet meg over idag. Mest av alt det faktumet at jeg overførte penger til en utenlandsk konto for første gang. I slike stunder føler man at man er 1.års-myndig både på inn- og utside.

Som en følge av å besøkt nettbanken har jeg begynt å lure på hva jeg skal gjøre med de derre pengene som ble til overs. Takket være Pricerunner frister alt mulig, men mest av alt er det et Nikon D3100 jeg dras mot. Det plus et Nikon AF 50mm f/1.8 objektiv. Jeg prøver å komme på grunner til å ikke kjøpe det, men det finnes få grunner. Hvis man ser bort i fra de ekonomiske grunnene såklart.

 

For å ødelegge ekonomien min enda mer er det planlagt Rhodos-shopping i løpet av morgendagen akkompagert av IS. Det er tenkt at vi skal spare penger ved å  være tidlig ute, men jeg har en liten følelse at vi er for tidlig ute...

 

Litt (ikke veldig mye) lengre ned på Hva skal jeg kjøpe-lista kommer HUND. Om det er en Sturehund eller en IPhund spiller ikke så stor rolle, bare den er søt.


Sturehund

http://www.youtube.com/watch?v=4hny0drU9N0&feature=related


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: