Mr.A-Z
2012-01-23 / 18:00:36 / Allmänt

Jeg vurderer slutte å følge Jason Mraz på twitter, bare fordi han twitterer sånne fine bilder hvor han får meg til å kjenne at jeg ikke nyter livet like mye som jeg burde. Han får meg også til å lengte etter nytt kamera..

 

Tydligvis finnes det ingen andre alternativ enn å gå til skolen og gjøre det man blir bedt om. Nyte livet og skaffe hund får man gjøre når man er gammel. Man kan også sende postkort til barnebarna bare for å si at man tenker på dem. Og kanskje sender man et bilde av utsikte fra vinduet klokken 09:00. Det gjorde hvertfall min mormor, så idag har jeg fått litt varme på dette kalde stedet.

 

Vender tilbake til virkeligheten nå; 2 kopper kaffe, en banan og rett på trening. Life is Wonderful.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: