11 minutter etter
2012-06-28 / 16:13:13 / Allmänt

Enligt Ola är äkta Coca Cola det bästa som finns i hela världen, särskilt om man har haft en lång cola-paus (dvs 1 vecka). Själv är jag inte helt säker på om jag håller med min arbeteskollega och tvilling. Kanske efter en lång dag på jobbet, men det finns mycket annat som är bättre. Ida's konstiga SMS till exempel.
 
Att vara tvillingar är det faktiskt inte alla som får uppleva, dvs jag har en lärdom mer än alla dom. Alla tror att det är jättekul att ha en tvilling, vilket dom har fullständigt rätt i. Det enda negativa med att vara tvillingar är att man måste stå ut med dom samma frågorna heela tiden. Vem kom först? Är ni lika? Kan ni läsa varandras tankar? Hur gammal är han? Overkligt många som har frågat just den sista frågan!
 
Att vara tvillingar betyder att man alltid har någon vid sin sida genom hela uppväxten, men nästa vecka blir det inte så. Ola åker till Rhodos i 10 dagar och jag får jobba ensam tillsammans med min iPod. Det blir skönt att släppa bli spillt målning på hela tiden, men lite jobbigt att inte ha någon chaufför som kan skjutsa mig till andra sidan av stan.
 
I dag var jag och min tvilling på ett av stadens finaste hotell och åt frukost med jobbet. Pga frukosten fick vi en skön timmes sovmorgon, men det verkar inte ha hjälpt så mycket då båda är tröttast idag. Tur det bara var ett engångshändelse och att vi i morgon får kliva upp kl 06:00 igen..
Från stugan.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: