eurovision
2012-03-10 / 20:50:42 / Allmänt

Jag vet inte om det var Sasse som fick mig att tänka på det, men sedan hon (eller någon annan) nämnde det så har jag irriterat mig över alla som skriver Woop Woop. Särskilt då alla skriver olika. Whoop, whup, Voop, woop, osv osv. Det är nästan lika störande som att Torsten Flinck inte kan ta på sig skor eller borsta tänderna. Usch.

 

Och nu ska jag hem til det landet som röstade vidare Flinck til finalen i melodifestivalen. Jag ska rösta på Ulrik om et går att rösta från Norge därför att han är sötast och får mig att till känna mig ung igen.

 

I morgon åker jag, vet inte helt när och hur jag tar mig hem men det brukar lösa sig varje gång. Skönt har det iallafall varit att få se sin familj och att få allt man pekar på. Nu kommer jag med Freja Påskeegg till Övik och jag tänker såklart inte dela. Det är ju halva njutningen.

Jag lägger mig tidigt idag tror jag. Kommer inte kunda somna om jag får reda på att Ulrik<33333333 inte vann.

 

Hej hästen! gilla random bild

 


1 Kommentarer
Ida:

Whoup är nästan den värsta..



SKRIVET DEN: 2012-03-11 KL: 10:52:45



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: