nej, det finns inget att göra
2012-03-27 / 23:10:22 / Allmänt

Jag frågade mamma och pappa vad dom hade tänkt göra idag när vi inte hade någon match. Pappa sa att dom skulle ta det lugnt och andas, vilket jag tyckte lät väldigt bra. Det är nämligen ingenting annat att göra i den här staden.

Okej jag ljög. Det finnes ett stället där man kan äta mycket god mat! Därför passade det bra att vi gick till det enda stället och gjorde det enda man kan göra här. Äta! Osäker om någon i laget kommer ha en välfungerande mage i morgon.. Återstår att se.

 

 

 

Vi som fyller/har fyllt år under VMet fick en tårta idag. Vi fick också glass, jättegod jordgubbsylt, biff, blåmussla, scampi, vitlöksbröd och coca cola. Det var allt för gott.

Några av oss avslutade dagen med att se Hodejegerne på bigscreen, en film jag inte har sett tidigare. Den var ju hur bra som helst!!! Varför har ingen tvungit mig till att se den förut?!

Match i morgon, tagg tagg tagg.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: