oro över allt och alla
2012-11-22 / 12:23:42 / Allmänt

Man ska vara lite deppig ibland. Jag väljer att vara det idag så jag är klar med det innan dom viktiga matcherna till helgen. (Alla matcher är viktiga...)
 
 
Det är så mycket att oroa sig över som tonåring. För min del är det 4 saker som just nu känns riktigt tungt att tänka på. OS-kval i februari, SM i mars, VM i april och den största frågan; vart ska jag ta vägen sen?
Våran mental coach i landslaget har sagt att man inte ska fokusera på dom situationerna man inte kan kontolera, men det är lätt att säga för henne som inte behöver spela OS-kval i februari.
Jag vet, det er verkligen synd om mig.

1 Kommentarer
P:

Jag undrar fortfarande vad som hände med det där plektrumet..



SKRIVET DEN: 2012-11-28 KL: 02:42:58



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: