Övik, hjärtat.
2012-11-20 / 15:01:09 / Allmänt

Jag har börjat läsa Fifty Shades of Grey. Var helt änkelt tvungen läsa den när alla andra gör det. So far, so good. Tycker det är lite för likt twilight-konceptet, men twilight är bra och därför antar jag att den här boken också kommer göra ett positivt intryck.
Och när jag ännu pratar om twilight... Jag såg den sista twilightfilmen förra fredag och den får 3 av 5 toasters.

Annars då? Det händer inte mycket i livet. Vi är inne i november, aka depp-perioden. Det är mörkt och livet känns lite extra jobbigt när ting inte går lika bra som man önskar. Efter 3 år är jag gott förberedd, men det känns i kroppen ändå.

Ett ljus i mitt liv måste vara dom konstiga Sms:en jag får från Modos återvända spelare Lisa Edman. Hon äger även en Wii och vi brukar spela Mario. Ja, Mario.

Ett annat ljus i mörkret är Cajs hemkomst, som jag har väntat. Äntligen ska vi göra lussebullar och pepparkakshus! Jag är inställd på att det kommer bli en riktig mysig decembermånad.

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: