0645
2012-10-10 / 09:36:27 / Allmänt

Vi har begynt med noe nytt. Hver onsdag kl 05:30 står jeg opp får å komme i tid til treningen som begynner 06:45. Nei, det er ikke skoletrening, det er med laget. Det går veldig bra å trene så tidlig, men problemet kommer etterpå når man skal sitte på skolen og pröve å läre seg noe i timene..
 
Det begynner å bli kaldt i Övik og jeg lengter etter snöen. Jeg lengter også til jul for tiden og har allerede planlagt inkjöp av diverse ting som skal gjöre leiligheten min til et juleparadis. Håper jeg ikke virker helt psyko. Bare synd at det fremdeles er höst og hele 75 dager igjen til jul.
 
I löpet av de dagene som har gått siden sist jeg blogget har vi rukket å vinne 6 av 6 kamper. Til helga möter vi Brynäs og Leksand. Selv om vi vant mot de forige helg er det to sterke lag vi möter.

Her er noen höstbilder jeg har tatt i löpet av den tiden jeg ikke har blogget.
Just det! Glemte nesten å informere om at jeg nå bor sammen med denne söte fyren. Jeg passer han inntil videre.

1 Kommentarer
Ida:

Varma bilder. Jag blir alldeles varm inombords.



SKRIVET DEN: 2012-10-10 KL: 15:11:08



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: