Halloweenångest
2012-10-27 / 22:59:00 / Allmänt

Övik är inte Övik utan snö. Därför var det extra jobbigt imorse kl 04:30 då jag fick lämna Rocky och åka ner til tråkiga stockholm utan snö för att spela bortamatcher. Såklart blev det roligare då vi vann mot Segeltorp 6-1, men. Jag älskar snö och vintern och julen och allt det där med glögg och pepparkakor.
 
Tyvärr för mig och alla andra som älskar julen är det fortfarande 58 dagar kvar innan man får fira julen. Först måste man fira halloween. Vad fan ska man klä ut sig till? Det ska visserligen vara något läskigt, typ som Hufsa. Nej just det, hon heter inte Hufsa i Sverige, dom kallar henne Mårran.
I morgon spelar vi mot AIK, stjärnlaget. Jag erkänner att jag är ganska nervös inför mötet. Att dom vann 9-1 mot Munksund var inte dirket det bäst som har hänt..
 
Kanske jag och Ida ska vara hattifnattarna på fredag? Vilken idé!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: