Det som hände och hända ska
2013-11-20 / 00:00:57 / Allmänt

Jag fick inte sova i går och kände nästan för att hålla mig vaken tills jag skulle upp kl 06:30, men kom på att jag faktiskt var tvungen hålla mig vaken hos tandläkaren och beslöt mig för att sova dom 2 resterande timmarna.

Väl uppe ur sängen och på plats hos tandläkaren fick jag vänta 10 minuter över min tid trots att jag var dagens första patient. Lite sur och mycket trött fick jag dock höra den glada nyheten om att tandtråd och Flux lönar sig och behövde bara laga en tand istället för två.


När jag kom hem sov jag bort hela dagen innan jag hamnade framför tvn hemma hos min backkompanjon Jolof. Vi åt pizza, chokladbollar, skumtomtar, pepparkakor och drack Ramlösa, vatten, kaffe och glögg medan vi bevittnade Sveriges förväntade förlust mot Ronaldo.

Efter första insläppta mål var vi alla lyckliga, nu fick vi byta till Paradise Hotel utan att må dåligt över det.


Till helgen möter vi AIK i ett dubbelmöte som spelas i Modohallen. Det ska bli roligt att spela i vår söta lilla lya och ännu roligare att S och P kommer sitta på läktaren. Längtar som F. 

No e d natta.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: