Seriefinal tydligen
2013-11-30 / 09:22:30 / Allmänt

Gameday, ordet jag är så fruktansvärt less på men ändå säger högt varje "gameday". Det har utvecklats till att bli en sorts tix, på samma sätt som att jag alltid måste nudda målgården innan matchen börjar.

Vi möter Linköping i Linköping och som vanligt pirrar det lite extra i magen när man vaknar på morgonen på just detta Scandic. Jolof är som vanligt uppe ur sängen först och jag njuter de 30 sekunderna jag har kvar innan det är min tur att pinka. Nere vid frukosten är det inte särskilt mycket kö men jag får ända trängas lite för att inte hamna bakom den lite äldre tanten jag vet kommer ha svårt med att förstå kaffemaskinen. Inte har jag tid med sånt när tallriken är fylld med hotellfrukost.

Idag är det gameday och efter att ha borstat tänderna och slitit på mig mina svarta jeans är jag redo. Just ja, ska bara nudda målgården först också, sen är segern så gott som i box. Typ.

Hepp, hepp!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: